Vilkår og betingelser for utvidet garanti
Du kan få opptil 5 år utvidet garanti på ditt Blomberg- produkt hvis du registrerer deg innen 21 dager etter kjøpsdato.
For å få 5 års garanti, må du bruke kampanjekode. Kampanjekoden er kun gyldig for Blomberg-produkter kjøpt av privatpersoner etter 1. juli 2024.
Når du har fylt ut skjemaet korrekt og fullstendig, vil du motta en bekreftelse på dette via e-post.
Beko Nordic overholder til enhver tid den lovpålagte forbrukerkjøpsloven i Norge.
Informasjonen som lagres, er den du oppgir i denne registreringen (navn, adresse, telefon, e-post, produktinformasjon).
Informasjonen lagres med det formål å validere denne utvidede garantien i tilfelle en servicesak i løpet av de neste 5 årene.
Kjøpskvittering fra forhandleren er nødvendig å lagre for å kunne dokumentere den utvidede garantien skriftlig.
Data lagres av vår servicepartner i Norge Elesco Norge AS, og IT-leverandør Reclaimit AB, på vegne av Beko Nordic.
Mer informasjon om hvordan vi behandler dine personopplysninger og dine rettigheter til personopplysningene finner du i vår personvernerklæring: https://www.blomberg.no/personvernpolicy
Generelle betingelser for Blomberg 5 års garanti
· Produktet må kun brukes til privat bruk og kun i en bolig. Produktet må ikke brukes til utleieformål.
· Det skal installeres og brukes i samsvar med bruksanvisningen.
· Produktet må ikke modifiseres eller repareres av andre enn autoriserte Blomberg-servicesentre.
· Denne garantien kan ikke overføres og gjelder kun for den opprinnelige kjøperen av dette produktet.
· Garantien gjelder ikke hvis det er gitt feil informasjon eller hvis feil dokumentasjon er lastet opp til denne portalen.
Garantien dekker ikke:
· Reparasjon av produkter som brukes i fellesområder, kantiner eller annen offentlig og/eller kommersiell bruk.
· Normal slitasje som med rimelighet kan forventes av produkttypen basert på alder og bruk.
· Utskifting eller reparasjon av forbruksdeler (for eksempel lyspærer, filtre, håndtak, glass- og trådhyller, kurver til oppvaskmaskiner, plastbrett til dører og annet tilbehør.
· Dette omfatter også deler som er slitt, misfarget, rustet eller skadet av andre ytre påvirkninger.
· Reparasjoner som skyldes manglende vedlikehold, for eksempel kalk, mugg, smuss, fett, væskesøl og lukt.
· Rengjøring av pumpen i vaskemaskin, tørketrommel, oppvaskmaskin eller lignende.
· Reparasjon av komfyrer/komfyrer og skader forårsaket av uegnet kjøkkenutstyr/panner eller utilstrekkelig rengjøring.
Blomberg er ikke ansvarlig for eventuelle følgeskader eller manglende bruk mens produktet er under reparasjon. Dette begrenser imidlertid ikke eventuelle rettigheter du måtte ha i henhold til loven.
Samtykke til markedsføring:
Hvis du har samtykket til markedsføring via e-post, kan dette samtykket trekkes tilbake ved å sende oss en e-post til: servicenorge@beko.com